Open House 18/11/2005

18/11/2005 hari tu...company aku buat open house. Sorilah psl lambat update blog ni. Sepanjang minggu lps aku busy...tu yang tak sempat nk update.
Anyway...gambar aku tak bnyk sgt....psl aku kena jaga parking.
tahun dpn aku nk jd komiti lain plak ler...
hehhehe...
Kat bawah antara gambar yg ada...


Bergambar sebelum bermulanya acara....posing lps bekerja pasang belon.

Aku...dengan walkie talkie. Ni eksyen jer...testing power.hehhehe


Time makan.....rasanya ni jerlah gambar yg ada gambar aku...yang lain aku xde ditempat kejadian.hehehehe


Sebahagian dari juadah yang disediakan.Antara menu menarik - kambing golek, lemang, char kuey teow, nasi minyak, bihun sup, kuih muih, lai chee kang etc.

0 comments:

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers